17.1.10

Καλή επιτυχία αγάπες μου.

17.1.10
Σε όλα τα μωρά μου που έχουν εξεταστική.

Ένας μήνας είναι, θα περάσει. Μαζευτείτε όλοι μαζί και βάλτε τα δυνατά σας. Βοηθήστε ο ένας τον άλλο και στηριχθείτε στην ομάδα που θα φτιάξετε. Το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει. Όσο περισσότερο αγαπημένοι είστε, τόσο περισσότερο θα σας λείψουν αυτά τα χρόνια. Διότι η προσπάθεια μετράει. Και αν κάτι πάει στραβά, δεν θα πεθάνουμε. Υπάρχει και ο Σεπτέμβριος. Το βασικό είναι να χαρείτε αυτό που ζείτε, διότι το ομαδικό διάβασμα με κοινό στόχο είναι ό,τι καλύτερο!

Καλή επιτυχία χαζουλάκια μου.
Σας αγαπώ πολύ.

4 λουλουδάκια:

Los Fytos de La Noche

:-* :-*

mits

"ομαδικο διαβασμα" χαχαχαχαχαπωσταλεγει! :P

Εγώ.

αχ,μα τι γλυκιά πτυχιούχο γυναίκα που έχω! :D

Μαρκεζίνα

Τώρα το είδα τούτο...
Ααααχ μαμά Φλορ σε αγαπάμεεεεε! :D :D
Και επίσης αυτό το ομαδικό διάβασμα είναι ένας τρόπος που σε βοηθά να βρεις κάτι να κάνεις το καλοκαίρι... Λες να το δοκιμάσουμε;

Άλλος ένας συνειρμός... Άμα εσένα σε λέμε μαμά Φλορ, την "Εγώ", που είναι γυναίκα σου, πώς θα τη λέμε;; Μπαμπά;;;; :S

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates