28.4.10

Τέλος.

28.4.10
Δε μου έχει μείνει ίχνος αισιοδοξίας.
Ας με βοηθήσει κάποιος.

4 λουλουδάκια:

Εγώ.

Εγώ. Μίλα μου το πρωί,σπίτι θα μαι.

Kate

Φλορουκο μου όλα καλά θα πάνε! Δεν υπάρχει λόγος να πέφτεις για πράγματα που μπορείς να αλλάξεις και να κυνηγήσεις. Μη ξεχνάς ότι όλα θέλουν θετικές σκέψεις για να γίνουν. Εσύ θα κάνεις ότι μπορείς, τουλ. θα ξέρεις πως προσπάθησες. Τώρα αν πάλι πάνε λίγο στραβά keep dreaming cause this is the way life goes. Ααα και η ζωή μας ανταμείβει όλους κάποτε. ;)

Ανώνυμος

Μετά τον πάτο έχει άνοδο.
Δε θα μας χρεώσουν τις ευθύνες άλλων.
Ούτε το φόβο που θέλουν να μεταδώσουν.Να μη φοβάσαι.(κ συμφωνώ με την προλαλήσασα).Χαρά

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ

Μα κάτι τέτοια μου λέτε και με συγκινείτε και μετά σας αγαπώ.

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates