7.4.10

Είναι πολλά 250 ευρώ;

7.4.10
Και αν ναι, τι να κάνω για να τα αποκτήσω;

Είναι και αυτό το κακό που έχω, αν μου μπει η ιδέα να πάρω κάτι, θέλω το καλύτερο.
Αν μου κάνει δώρο την κλειδαριά, όλο και κάτι γίνεται.
Αχ! Καταραμένη φτώχεια.



Edit 24/4/2010: Τελικά 280 χωρίς την κλειδαριά :P
















3 λουλουδάκια:

Μαρκεζίνα

Α, θες να πάρεις ποδήλατο;
Κοίτα, στην εποχή μας είναι λίγο δύσκολο να βγάλεις γρήγορα (και ηθικά πάνω από όλα) 250 ευρώ, οπότε ας φανταστείς για λίγο ότι είσαι ένας χαρακτήρας από το παιχνίδι New York Nights 2 και ότι μπορείς να δουλεύεις από την τρίτη μέρα σου στην πόλη σε ένα χρηματιστήριο και να παίρνεις 2000$ την ημέρα.
Τότε παίρνεις όσα ποδήλατα θέλεις! :D
Πάρε κι εμένα ένα ροζ, γιατί ο αδερφός μου έχει κατάσχει το δικό μου :) :)

Οκ, οκ, wake up.
Back to reality :/

Μαρκεζίνα

Α, by the way, αυτό το τελευταίο με τα παπούτσια θα ήθελα να το δω πιο στιλάτο, με ψηλοτάκουνα ας πούμε.

Επίσης δεν θυμάμαι γριά γυναίκα αν είναι σωστό το "έχει κατάσχει". Ω ΧΡΙΣΤΕ, ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑ;! :(

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ

Είναι σωστό.

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates