10.3.10

Ίσως εκείνο που ζητάς, εγώ να μην το έχω, κι απ' ό,τι ονειρεύτηκες, εγώ πολύ ν' απέχω.

10.3.10
Να βρει κανείς δουλειά ή να μη βρει;
Ιδού η απορία.
Και αν βρει, τι δουλειά να βρει;
Ιδού η δεύτερη απορία.
Υπάρχει περιθώριο επιλογής ή να πάει κάπου όπου ζητάνε θύματα και όχι εργαζόμενους και να είναι και ευχαριστημένος;
Ιδού η τρίτη και φαρμακερή απορία.

3 λουλουδάκια:

Μαρκεζίνα

1.Να βρει κανείς δουλειά, γιατί άμα δε βρει μετά θα τρώει τα αυτιά του/της από την πείνα... (δοκιμασμένο από Ψωμόπουλο)
2.Να βρει αρχικά ό,τι δουλειά μπορεί γιατί οι καιροί είναι πολύυ δύσκολοι.
3.Να πάει στην αρχή μαζί με τα άλλα θύματα και αν τυχόν δει ότι υπάρχουν προοπτικές για πιο ανθρώπινη δουλειά τότε να κάνει αίτηση και για αυτή. Αν δεν υπάρχει να κάτσει στα αυγά του/της και να χαίρεται που δεν είναι στο ταμείο ανεργίας.

Να δούμε εμείς τι θα κάνουμε όταν έρθει ο καιρός αυτός......... 8/

Kalo kurayio Flor :)

τόσο δα σε λέω

βρε πιάσε μια δουλειά να έχεις
και σιγά σιγά θα τον βρεις τον δρόμο σου

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ

Συμφωνώ μαζί σας και επαυξάνω. Ήδη έχω κάνει αίτηση παντού, ακόμα και στο zara. Μένουν οι πίτσες αλλά εκεί θα κάνω σε κανα δυο βδομάδες που θα τελειώνει ο οτε.

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates