31.12.09

Λίγο πριν εκπνεύσει το 2009

31.12.09
και εγώ εργάζομαι!

Περιμένω να πάει 10 να σχολάσω να πάω σπίτι μου να φάω και μετά να βάλω φουστάνι.
Και είναι και χάλια το μαλλί μου αλλά δεν μπορώ πλέον να κάνω τίποτα.

Καλή χρονιά σε όλους όσους με αγαπάνε
και εύχομαι σε αυτούς που δεν με αγαπάνε
να με αγαπήσουν, και να έχουν και αυτοί μια υπέροχη χρονιά
(είτε τελικά με αγαπήσουν είτε όχι).

Με αγάπηηηηηηηηηη

φιλάκια σε όλα τα μουτράκια.

4 λουλουδάκια:

Ανώνυμος

θα πάει 10, θα σχολάσεις,θα φας και θ αλλάξεις και χρονιά! Και όλοι εμείς που σε αγαπάμε σου ευχόμαστε να έχεις υπέροχη χρονιά! :D :D

Κι εγώ πρέπει να πάω για μπάνιο,γιατί αλλιώς προβλέπεται μια βρώμικη χρονιά :P

mits

Δυστυχως θα χω πολυ κακη χρονια γιατι δε θα σε αγαπησω.
Θα προσπαθησω πολυ ομως.

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ

Μα είπα "να έχουν και αυτοί μια υπέροχη χρονιά
(είτε τελικά με αγαπήσουν είτε όχι)" άρα σε καλύπτει.

mits

Πολυ αργα, τωρα προσπαθησα και σ αγαπησα.

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates