27.12.09

Καλημέρα

27.12.09
Καλημέρα και πάλι.
Είναι μία πολύ όμορφη και ήσυχη ημέρα.
Ελπίζω να θεωρεί το ίδιο και η τροχαία και να μην με γράψει γιατί δεν έχω παρκάρει και στο καλύτερο μέρος του κόσμου.


Φλου, φίλε μου, όλα είναι φλου.

Είναι άθλιο να έχει βουλώσει η μύτη σου και να πρέπει να λες όλη την ώρα "εκατόΝ εΝεΝήΝτα δύο τελεία εκατόΝ εξήΝτα οκτώ τελεία έΝα τελεία έΝα".

Μία ωρίτσα ακόμα. Και μετά πάμε σπίτι σπιτάκι να κάνουμε προπονησούλα στο κιθαράκι.


_______

6 λουλουδάκια:

Ανώνυμος

ναι να πας να κάνεις,γιατί η κατερίνα είναι χαζή και κομπλάρει να παίξει μόνη της. Άντε-άντε,τσοπ τσοπ.
Α και ν αλλάξεις φουστανάκι γιατί αυτό δε μ ενθουσιάζει.

ntg

Άλλαξα. Αυτό σου αρέσει;

Ανώνυμος

Ναι. Το αγαπώ.

ntg

Και εγώ σε αγαπώ αγάπη μου.
Τελικά δεν με έγραψε η τροχαία!!!

mits

Εγω αγαπω το νεο λουκ του βλογ.
Και αγαπω τα καθημερινα ποστς.
Και περαστικα σου.

Μαρκεζίνα

Έπαιρνα συχνά τελέφωνο εκεί όταν κάποτε είχε πάθει κοκομπλόκο η σύνδεσή μου με το νετ...
Για την ακρίβεια έπαιρνα τουλάχιστον δύο φορές ημερησίως επί δυο βδομάδες -σαν τα χάπια της πίεσης ένα πράγμα! Και τώρα πια έμαθα και μόνη μου να το κάνω το κολπάκι στο 192.168.2.1... :D
Λες να σε είχα πετύχει;;;; Ε του ομοφυλόφιλου πια, πόσοι είστε εκεί μέσα τελοσπάντω;

Για τη μύτη δοκίμασε αμπούλες φυσιολογικού ορού!
Get well soon! :)
Φιλάκια ρουφηχτά!

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates