25.12.09

Χριστούγεννα στον ΟΤΕ

25.12.09
Χρόνια πολλά σε όλους.

Βαριέμαι τόσο τρομερά που δεν έχω τι να κάνω και δεν πέφτουν και κλήσεις (πολλές) και δεν έχουμε και ίντερνετ!!!!! Μόνο blogs. Οπότε τι να κάνω και γω η δόλια. Σκέφτομαι και γράφω.
Το οποίο ήταν από τα πιο βαρετά μαθήματα για μένα στο δημοτικό διότι πάντα είχα μια ψιλοδυσκολιούλα συγκέντρωσης και ποτέ δεν έγραφα την έκθεση στην ώρα της γιατί χάζευα.
Στις πανελλήνιες όμως πήρα καλό βαθμό. Οέο. Κι έτσι τον κράτησα και τη δεύτερη φορά που έδινα και κατάφερα να γίνω γεωπόνος. Τρέλλλλλαααααααααααααα.

Ρε πάρτε κανένα τηλέφωνο ρε να σας φτιάξουμε το ίντερνετ.
Μόνο μία κλήση έχω πάρει μέχρι τώρα, με κολλημένη κάρτα δικτύου αλλά επειδή είμαι πολύ έξυπνη, πέρασα usb drivers στην κυρία και μπήκαμε ωραιότατα και θριαμβευτικά.

Τέλεια! Μου χτύπησε κλήση.

3 λουλουδάκια:

mits

ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, OH SHI--

Χαιρομαι που ακολουθεις τις συμβουλες μου.

Ανώνυμος

αχ γράφεις τόσο ωραία και σ αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ!! <3

ntg

Αϊ λοβ γιου μποθ.

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates