21.1.10

AAAAAAAAAAAAAAAAAA

21.1.10
Έχω νεύρα.
Έχω απίστευτα νεύρα.
Δεν ξέρω από πού προέρχονται, αλλά έχουν κατσικωθεί εδώ οπότε τα έχω. Τι να κάνω.
Θέλω να δείρω αγρίως τους πάντες και τα πάντα και πολύ μου αρέσει η ιδέα.
Το απολαμβάνω, πώς να το πω.
Ή μάλλον δεν το απολαμβάνω. Μόνο όταν τους δείρω θα απολαύσω.
Σαν τη διαφήμιση της εποχής μας που έλεγε
"από τις απολαύσεις που μπορείς να απολαύσεις".

Τρέλλλλλλααααααααααααααα και κορδέλα σε αυτό το μπουρδελοκράτος που ζούμε και ακόμα εγώ δεν έχω δει τίποτα.
Η απογοήτευση στο φόρτε της και η απόγνωση σε όλο της το μεγαλείο.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, βρέχει κιόλας (αυτό παρεμπιπτόντως μου άρεσε για σήμερα, έτσι το κάτι διαφορετικό βρε αδελφέ) και έτσι πολύ κλείσιμο μέσα (διαφορετικά θα ήταν κλείσιμο έξω ας πούμε).

Το κακό
το κα
το κα
το κα
το κακό
είναι ότι ακόμα δεν νυστάζω και θα πρέπει να αποφασίσω να φάω.
Θα ήταν τέλεια μία πάστα με πραλίνα φουντουκιού και κομμάτια φουντουκάκι να κάνουν κριτς κριτς κριτς.
Αλλά πού να βρεθούν τέτοια πράγματα εδώ μέσα.

Συνεπώς, πώς ο άνθρωπος να μην έχει νεύρα;

Υπάρχει όμως και η λύση νούμερο δύο.
Να ψάξω να βρω μήπως υπάρχει κανένα φρουτάκι.
Γιά να δούμε τι θα δούμε.

1 λουλουδάκια:

Μαρκεζίνα

Dear Flor:

Μην ανησυχάς για τα νεύρα. Λογικά αύριο θα ξυπνήσεις και θα θες να τους αγκαλιάσεις όλους, παράλογα θα θες να τους σκοτώσεις. (Ευτυχώς λέει που πήρες πτυχίο και δε θα μας βρεις στο δρόμο σου...)

Επίτσης, υπάρχει και η λύση νούμερο τρία που είναι να φτιάξεις κρέπες! Ε δε γίνεται να μην έχεις μισή κούπα αλεύρι, μισή κούπα γάλα, ένα κουτάλι λιωμένο βούτυρο, ένα αυγό και λίγο αλάτι! (Τα ανακατεύεις όλα μαζί και σου βγαίνουν περίπου 3 κρέπες σε μικρό τηγάνι!) Και μετά βάζεις ότι θες μέσα, ζαμπά, μπέικα, μερέντες, μπανάνες, και ανανάδες μη σου πω και δε συμμαζεύεται. Καλή όρεκση. :)

Εγώ πάλι τα έχω ψιλοπαίξει γιατί πρώτον βροχή δεν άκουσα λόγω κλεισούρας και αιρ-κοντίσιον και δεύτερον τα άκουσα από τη μάνα μου γιατί δε διάβασα Οικολογία αλλά και πάλι καρφί δε μου καίγεται εφόσον έτσι κι αλλιώς κόβομαι.

Να επισημάνω επίσης με μεγάλα γράμματα ότι ΠΕΡΑΣΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ!!!!

Οκ, έκανα το κομμάτι μου. Τώρα μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη.
Γούντ-νάιτ. (κατά το Γούντ-υ ο Τρυποκάρυδος)

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates