3.1.10

Όταν η ανεργία θα σου χτυπήσει την πόρτα

3.1.10
ΜΕΓΑΛΗ εταιρία παροχής υπηρεσιών ζητά Γεωπόνο για μόνιμη απασχόληση για τη θέση Προϊσταμένου Τεχνικού Τμήματος. Η αγγελία αφορά μόνο άνδρες.

Και συνεχίζω εγώ τη διευκρίνιση: Η εργασία αφορά χρήση μηχανημάτων τα οποία απαιτούν τσουτσούνι για να μπορείτε να τα κρεμάσετε. Γι' αυτό και ο διαχωρισμός του φύλου.

Δεν έχω τσουτσούνι ρε παιδιά, σόρυ.

5 λουλουδάκια:

Εγώ.

Ε πάρε ένα καλέ, άμα είναι να βρεις δουλειά!!


[μαλαααααααααααααααααααααααααααααααααααακες]

mits

wtf?
Μου θυμιζει το "ζητουνται σερβιτορΕΣ σε καφετεριες του κεραμεικου" που βλεπω πολυ πολυ συχνα.

Unknown

Μη σκας Φλορ... Όλα τα εμπόδια για καλό!!! Θα βρεις άλλη καλύτερη!!!
ΥΓ Αααα και το blog σου είναι αρκετά ευχάριστο αλλά αυτή η μαυρίλα είναι λίγο βαριά βρε παιδί μου...Και έχω λατρέψει τα ψαράκια σου!!!
Φιλάκια!!! :)

Ανώνυμος

ουτε καν σοβαρο μπλογκ δεν μπορεις να κανεις. αμα βρεις ποιος ειμαι θα σου παρω δωρο

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ

Έλα ρε! Εσύ ήσουνα τελικά;

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates