23.1.10

Insomnia

23.1.10
Λοιπόν δεν υπάρχει αυτό το πράγμα.
Είπα κι εγώ να κοιμηθώ νωρίς μιας και πρέπει να ξυπνήσω νωρίς, και τσουπ! εν μέσω νυκτί να το το ονειρούδι μου και με ξυπνάει. Και τώρα γαρίδα το μάτι. Πώς ξανακοιμούνται και πώς ξυπνάνε το πρωί;;;;

Πρέπει να λάβω δραστικά μέτρα για το τέλμα στο οποίο έχω περιέλθει.
Δεν πάει άλλο.
Όταν μάθω και εγώ τι μέτρα θα είναι αυτά, θα σας ενημερώσω.


Προς το παρόν...

3 λουλουδάκια:

mits

Τι ονειρο ειδες και ποιος συμμετειχε?

Εγώ.

βασικά το ν ανοίξεις τον υπολογιστή ήταν λάθος,αν και το χω κάνει κι εγώ :P
Πόσα τα βγαλες τελικά τα προβατάκια?

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ

Ε τελικά εντάξει, κοιμήθηκα κατά τις 6 αλλά ευτυχώς τελευταία από την πολλή τεμπελιά δε μου λείπει ύπνος και τα κατάφερα μια χαρά να σηκωθώ.

Δημοσίευση σχολίου

 
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates